تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
کد خبر : 24116

معاون فرماندار هشترود:

دشمنان با ایجاد فضای مخرب و آلوده درفضای مجازی و رسانه ها در صدد اغفال جوانان هستند

دشمنان با ایجاد فضای مخرب و آلوده درفضای مجازی و رسانه ها در صدد اغفال جوانان هستند

معاون فرماندار هشترود گفت: دشمنان اسلام و انقلاب با ایجاد فضای مخرب و آلوده درفضای مجازی و ایجاد رسانه های مخرب در صدد اغفال جوانان ما هستند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، طالب پرهیزکار معاون فرماندار هشترود روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان هشترود با گرامیداشت یادوخاطره حجاج جان باخته در حادثه منا، بی کفایتی حکام آل سعود را دراین حادثه آشکار وآن را نشانه هائی از زوال آل سعود دانست.

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای امور جوانان اظهار کرد: جوانان نیاز به توجه دارند و در این رابطه هم خانواده و نیز جامعه بایستی برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

پرهیزکار افزود: شخصیت انسانها در جوانی واوقات فراغت آنان شکل می گیرد و در این زمینه باید برنامه های جذاب و نو و شاد و نشاط بخش برای جوانان فراهم کرد و از اجرای برنامه های کلیشه ای جلوگیری کرد.

معاون فرماندار هشترود همچنین با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب خاطرنشان کرد : دشمنان اسلام و انقلاب با ایجاد فضای مخرب وآلوده درفضای مجازی و ایجاد رسانه های مخرب در صدد اغفال جوانان ما هستند و ما باید در این زمینه برای مقابله با توطئه های دشمنان برنامه ریزی داشته باشیم.

وی در آخر با بیان اینکه پرنمودن اوقات فراغت جوانان وایجاد نشاط و شادمانی در میان آنان لازم است یادآورشد: در این رابطه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراکز فرهنگی وانجمنهای شهرستان می توانند با اجرای برنامه های متنوع نقش بسزائی داشته باشند.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی سه شنبه , 14 مهر 1394 - 19:06

احسن . امید است در آموزش و پرورش هم این مقوله جدی گرفته شود