تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر : 23562

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان هشترود:

تشکیل ۹۳ پرونده تخلف در بازار هشترود/ ۴۵۷۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی

تشکیل ۹۳ پرونده تخلف در بازار هشترود/ ۴۵۷۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان هشترود از تشکیل ۹۳ مورد پرونده تخلف در بازار این شهرستان خبر داد و گفت: طی شش‌ماهه نخست سال جاری بیش از ۴۵۷۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی هشترود انجام‌شده است.

محمدرضا قهرمانپور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هشترود در گفت‌وگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: یکی از وظایف مهم این سازمان نظارت بر بازار و جلوگیری از تخلفات واحدهای صنفی و صنعتی است و این سازمان از اول امسال نظارت‌های مختلفی بر بازار، اصناف و کسبه انجام داده است.

وی اظهار کرد: طی شش‌ ماهه نخست سال جاری، بیش از ۴۵۷۰ مورد بازرسی، از واحدهای صنفی هشترود انجام‌شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان هشترود، با تاکید بر اینکه بر تمامی واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان نظارت می‌شود، از تشکیل ۹۳ مورد پرونده برای تخلفات واحدهای صنفی در این شهرستان خبر داد.

قهرمانپور خاطرنشان کرد: جریمه‌های کمتر از ۳ میلیون ریال، توسط سازمان تعزیرات حکومتی اخذ می‌شود و جریمه‌های بیشتر از آن، توسط سازمان تعزیرات و اداره صنعت، معدن و تجارت، تصمیم‌گیری می‌شود.

وی تصریح کرد: نسبت به سال قبل تعداد بازرسی ها افزایش یافته اما تعداد پرونده ها کمتر شده است و دلیل آن نیز رکود در بازار و کاهش میزان خرید و فروش است.

قهرمانپور از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند تا در سریعترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.