تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
کد خبر : 2344

ترس مجری شبکه ماهواره ای محبت از رشد اسلام + عکس

ترس مجری شبکه ماهواره ای محبت از رشد اسلام + عکس

کشیش شبکه محبت با بارگذاری این تصویر سعی کرده به مسیحیان و ارامنه این شهر هشدار دهد که تعداد مسلمانان در این شهر رو به افزایش است.

به گزارش پیک هشترود به نقل از جام نیوز، کشیش ادوین آبنوس یکی از اعضای شبکه مسیحی محبت در فیس بوک شخصی خود مطلبی را با این عنوان نوشت که: بافت شهر گلندل هم در حال تغییر است.


کشیش ادوین آبنوس عکسی را در فیس بوک شخصی اش بارگذاری نمود که یک مسلمان در حال گرفتن عکس از چند زن محجبه است. وی در توضیح این تصویر نوشت بافت شهر گلندن هم در حال تغییر است.


شهر گلندل یکی از شهرهای مسیحی نشین آمریکا است که در حدود ۴۰ درصد جمعیت این شهر را ارامنه تشکیل می دهند.


کشیش ادوین آبنوس با بارگذاری این تصویر سعی کرده به مسیحیان و ارامنه این شهر هشدار دهد که تعداد مسلمانان در این شهر رو به افزایش است.


جالب توجه اینکه خوانندگان در کامنت هایی که زیر این پست گذاشته اند صحبت های این کشیش را تایید کرده و تصاویری را بارگذاری نموده اند که نشان می دهد تعداد افرادی که به اسلام گرویده اند روز به روز افزایش پیدا کرده است.


نکته قالب توجه اینکه خوانندگان بر خلاف کشیش ادوین هیچ گونه احساس خطری نکرده اند و قائل به این هستند که مسلمان ها هم انسان هستند و نباید با ظاهر افراد را قضاوت کرد.


کشیش ادوین مجری شبکه محبت در حالی این پست را در فیس بوک شخصی اش بارگذاری نموده است که شبکه محبت مدعی است عملکردش در سالیان گذشته به گونه ای بوده است که افراد زیادی از ایرانیان به دین مسیحیت گرایش پیدا کرده اند.


این مطلب نشان می دهد آمار و ارقامی که شبکه محبت در خصوص گرایش به دین مسیحیت در مورد ایرانیان مطرح می کند کاملا بی اساس بوده و این شبکه حتی قادر نیست اطرافیان خود را از گرایش به اسلام باز دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.