تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱:۲۳
کد خبر : 2319

برگزاری اجتماع بزرگ هیئت های عزاداری هشترود در روزهای هفتم محرم و روز عاشورا

برگزاری اجتماع بزرگ هیئت های عزاداری هشترود در روزهای هفتم محرم و روز عاشورا

پیک هشترود: اجتماع بزرگ هیئت های عزاداری شهرستان هشترود در روزهای هفتم محرم و روز عاشورا بصورت منسجم و با حضور کلیه هیئت های عزاداری آن برگزار خواهد شد.

به گزارش پیک هشترود، در جلسه هماهنگی برنامه های تجمع بزرگ هیئت های عزاداری شهرستان در روز عاشورا و همزمانی آن با راهپیمائی روز ۱۳ آبان مقرر شد طبق هماهنگی های صورت گرفته کلیه هیئت ها در روز دهم محرم راس ساعت ۱۰٫۳۰ دقیقه در میدان اصلی شهر و در محلی که جایگاه تعبیه شده جمع شوند و بصورت یکپارچه و منسجم به عزاداری بپردازند.

همچنین با توجه به اعلام صداوسیمای استان مبنی بر تمایل برای پخش تجمعات مذهبی شهرستانها از طریق شبکه استانی، لذا تجمع بزرگ هیئت های مذهبی این شهرستان نیز در روز هفتم محرم برگزار خواهد شد.

حسن مستفید فرماندار هشترود نیز در این جلسه با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) گفت: امسال همزمان با روز عاشورا و بدلیل تقارن با روز ۱۳ آبان ، روز مبارزه با استکبار، تمامی هیئت ها بصورت یکصدا استکبارستیزی را فریاد خواهند زد و سعی می کنیم همه عزاداران با تشکیل یک هیئت واحد برنامه منظمی را اجرا کنند. و نهایت این برنامه ها نیز برگزاری نماز ظهر عاشورا باشد.

 

پایان پیام/م.ا

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.