تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
کد خبر : 220

فرمانده سپاه عاشورا: دشمنان بدنبال حذف حکومت اسلامی در جهان هستند

فرمانده سپاه عاشورا: دشمنان بدنبال حذف حکومت اسلامی در جهان هستند

پیک هشترود: فرمانده سپاه عاشورا گفت: جنگ ایران و عراق تفاوت بسیاری با دیگر جنگ های جهان داشت و از ویژگی های بارزی مانند حضور اقشار مختلف مردم در کنار نیروهای مسلح و روحیه جهاد و شهادت حاکم بر رزمندگان برخوردار بود.

به گزارش پیک هشترود، فرمانده سپاه عاشورا در یادواره ۳۰۰ شهید هشترود گفت: جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان تبدیل به یک گرفتاری عظیم شده و آنها می خواهند با بر چیدن اسلام، ایران را از بین ببرند و به دنبال حذف حکومت اسلامی در جهان می باشند.

سردار غلام عسکر کریمیان خاطر نشان کرد: با گذشت چند دهه از جنگ تحمیلی که با همکاری ۳۷ کشور جهان علیه ایران تحمیل شد، دشمن هنوز از شیطنت های خود دست نکشیده و می خواهد ثبات و امنیت کشور را به خطر بیاندازد اما ملت ایران هوشیار هستند و با ریسمان استکبار به چاه شیطان نمی افتد.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس، حقانیت جمهوری اسلامی را به اثبات رساند ، گفت: جنگ ایران و عراق تفاوت بسیاری با دیگر جنگ های جهان داشت و از ویژگی های بارزی مانند حضور اقشار مختلف مردم در کنار نیروهای مسلح و روحیه جهاد و شهادت حاکم بر رزمندگان برخوردار بود.

وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان تبدیل به یک گرفتاری عظیم شده و آنها می خواهند با بر چیدن اسلام، ایران را از بین ببرند و به دنبال حذف حکومت اسلامی در جهان می باشند اما این در حالی است که ملت همیشه قهرمان ایران در همه حال از رهبری و دین اسلام دفاع کرده و از ارزش های ایرانی و اسلامی پاسداری خواهند کرد.

کریمیان گفت: خاطرات جنگ در ۸ سال دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را ندیدند بازگو شود تا نسل های بعدی نیز از رشادت ها و شهامت های دلیر مردان ایرانی آگاه شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.