تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
کد خبر : 21560

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هشترود تاکید کرد:

آغاز طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور/ فروش فوق العاده واحدهای صنفی با دریافت مجوز

آغاز طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور/ فروش فوق العاده واحدهای صنفی با دریافت مجوز

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هشترود گفت: طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور آغاز شده تا پایان مهرماه ادامه دارد و اکیپ گشت سیار از مراکز، فروشگاه‌ها و بازارهای عرضه و فروش کیف و کفش و لوازم‌التحریر بازرسی انجام داده و با تخلفات احتمالی برخورد خواهد شد.

محمدرضا قهرمانپور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود از نظارت بر بازار و برخورد جدی با متخلفان و گرانفروشان در شهرستان هشترود خبر داد و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته، بازرسین این اداره برای بازرسی از بازار و بر نحوه فروش ملزومات دانش آموزان (کیف و کفش و لوازم تحریر) نظارت می کنند.

وی اظهار کرد: طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور آغاز شده تا پایان مهرماه ادامه دارد و اکیپ گشت سیار از مراکز، فروشگاه‌ها و بازارهای عرضه و فروش کیف و کفش و لوازم‌التحریر بازرسی انجام داده و با تخلفات احتمالی برخورد خواهد شد.

قهرمانپور افزود: بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات اولویت دار با هماهنگی دستگاه های ذیربط به منظور جلوگیری از هرگونه کمبود و یا افزایش غیرمنطقی بها و بروز تخلفات احتمالی از سوی واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به شکایت ها و گزارش های مردمی صورت می گیرد.

وی نظارت بر میزان سود خرده‌فروشان و عمده فروشان، نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور فروش، نظارت ویژه بر نرخ‌های تعیین شده و را از جمله مهم‌ترین اهداف این طرح اعلام کرد.

قهرمانپور تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده واحدهای صنفی عرضه کننده پوشاک، کیف وکفش و لوازم التحریر امسال با گرفتن مجوز با فروش فوق العاده اقدام به فروش این اجناس می‌کنند. واحدهای صنفی مذکور موظف هستند که فروش اقلام را بین ۱۵الی ۲۰زیر قیمت بازار به فروش برسانند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هشترود با تاکید اینکه متخلفان و گران فروشان برابر قانون مجازات خواهند شد افزود: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، موضوع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات اطلاع دهند.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه فروش پائیزی از ۲۰ شهریور و بمدت ۱۰ روز خبر داد.

انتهای خبر/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.