تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۵۴
کد خبر : 20096

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود خبر داد:

توسعه فیزیکی بخش اورژانس بیمارستان هشترود/ راه اندازی بخش ICU با ۶ تخت

توسعه فیزیکی بخش اورژانس بیمارستان هشترود/ راه اندازی بخش ICU با ۶ تخت

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود از توسعه فیزیکی بخش اورژانس بیمارستان و راه اندازی بخش ۶ تخته ICU در بیمارستان هشترود خبر داد.

دکتر حمید قربانی افخمی رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود با اشاره به تغییرات ایجاد شده در بیمارستان امام حسین(ع) این شهرستان گفت: اورژانس بیمارستان وضعیت مناسبی نداشت و به لحاظ فیزیکی هم وسعت کمتری داشت اگرچه با ایجاد قسمت های پیش ساخته کمی از این کمبود جبران شد.

وی اظهار کرد: اما برای ارائه خدمات بهتر به بیماران و برای ارتقاء جایگاه بیمارستان محل درمانگاه قدیم و اورژانس فعلی با هم ادغام و یک اورژانس جدید احداث خواهد شد. اگرچه یک درمانگاه در محوطه بیرونی بیمارستان احداث می شود و درب آن نیز به بیرون از بیمارستان باز می شود تا مراجعه کنندگان دسترسی بهتری داشته باشند. فعلا نیز یک بخش اورژانس سیار در محوطه بیمارستان فعال شده و در حال ارائه خدمات است.

افخمی افزود: با اتمام این اقدامات کارهای مقاوم سازی قسمتهای نشست یافته نیز آغاز خواهد شد و بعد از تکمیل، تبدیل به واحد اداری خواهند شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود تصریح کرد: مجوز بخش ICU بیمارستان اخذ شده و قرار است بزودی بخشی با ۶ تخت راه اندازی شود. با آغاز به کار به این بخش دیگر اعزامی نخواهیم داشت و همچنین ۲ متخصص بیهوشی بصورت مداوم در بیمارستان حضور خواهند یافت.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل بخش CCU و تلاش برای اخذ مجوز برای NICU (کودکان) نیز از دیگر اقدامات در جال انجام است.

افخمی تاکید کرد: در بخش زایمان نیز برخی از قسمتها تغییر خواهند یافت و قرار است ۳ اتاق زایمان دیگر به این بخش اضافه شود. همچنین برای راحتی همراهان بیماران در بخش زایمان یک لابی مناسب ایجاد خواهد شد.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد شنبه , 17 مرداد 1394 - 10:21

سلام باتشکر از گزارش پیک هشترود لازم است خدمت مسؤلین بهداشت ودرمان شهرستان برسانم سونوگرافی در بیمارتان به اصلی ترین دغدغه مردم تبدیل شده ۲روز ویزیت برای شهرستان بسیار کم است