تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱
کد خبر : 19238

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد:

بخشهای تولیدی و کشاورزی کشور باید تقویت شوند/ کشور ایران مذاکره محرمانه ای با هیچ کشوری ندارد

بخشهای تولیدی و کشاورزی کشور باید تقویت شوند/ کشور ایران مذاکره محرمانه ای با هیچ کشوری ندارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: حضور سرمایه گذاران خارجی نباید بهانه ای برای ورود کالاهای بنجل و بی مصرف خارجی به داخل کشور باشد و با آن مخالفت خواهد شد.

غلامحسین شیری عضو کمیسیون اقتصادی در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود در مورد استقبال هیات های سرمایه گذاری خارجی از حضور در بازار ایران گفت: حضور سرمایه گذاران خارجی اگر برای آبادی و نوسازی صنایع کشور و تقویت زیرساخت ها در بخشهای تولیدی و کشاورزی کشور باشد فرصتی مناسب است اما اگر این فرصت بهانه ای برای ورود کالاهای بنجل و بی مصرف خارجی به داخل کشور باشد با آن مخالفت خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به ایران نیز گفت: کشورهای غربی قابل اعتماد نیستند و ارتباط ما با آنها بعد از توافق هسته ای نیز بر اساس چارچوب و منافع کشور است و امیدوارم وزارت خارجه و کمیسیون امنیت ملی مجلس با سنجش تمام زوایا و پیشینه این فرد تصمیمات مناسبی را اتخاذ کنند.

شیری با اشاره به ادعای برخی از مسئولان آمریکائی به توافقات محرمانه با ایران نیز گفت: کشور ایران مذاکره محرمانه ای با هیچ کشوری ندارد و بازدید از مراکز نظامی و دانشمندان هسته ای جزو خطوط قرمز ماست و هرکسی خطوط قرمز کشور را حفظ نکند در این کشور جایگاهی ندارد.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی دوشنبه , 5 مرداد 1394 - 11:40

احسن جناب آقای شیری نماینده فهیم و دانشمند شهرستان هشترود که همواره با نظرات معتدل و کارشناسانه خود سطح شهرستان هشترود را در مجلس ارتقا داده اید.
خبر ریاست مجمع نمایندگان استان و ریاست فراکسیون روستایی و بازرس مجلس در شرکت بزرگ و مهم ایمیدرو و مس سونگون و همچنین سخنگوی گروه تاریخ مجلس برای تمام همشهریان مسرت بخش و خوشحال کننده بود من به توانایی شما باور دارم و نیت خیر و پاک شما بهترین پشتوانه شماست و مردم به خاطر همین پاکی و خیرخواهی شما را دوست دارند و الا حزب و گرایشات سیاسی اهمیت چندانی ندارد.تا وقتی کسی از درون پاک و خیرخواه و مثبت نباشد مقام و گرایش حزبی و رتبه و درجه هیچ کاری از پیش نمی برند و تبدیل به ابزار خطرناک می شوند