تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹
کد خبر : 19216

مدیر آموزش و پرورش هشترود خبر داد؛

حضور بیش از ۲ هزار دانش آموز هشترودی در کلاسهای تابستانی/ ایجاد اردوگاه موقت در مشهد برای فرهنگیان

حضور بیش از ۲ هزار دانش آموز هشترودی در کلاسهای تابستانی/ ایجاد اردوگاه موقت در مشهد برای فرهنگیان

مدیر آموزش و پرورش هشترود از فعالیت ۱۸ پایگاه تابستانی در شهرستان هشترود خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲ هزار نفر در طرح پایگاه‌های تابستانی حضور داشته‌ باشند.

سلیمان بهشتی نیا مدیر آموزش و پرورش هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود با اشاره به آغاز فعالیت پایگاههای تابستانی در هشترود گفت: با اتمام ماه مبارک رمضان این پایگاه‌ها با فضایی متفاوت به صورت روزانه در خدمت دانش‌آموزان است تا در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، معنوی و مهارت‌آموزی نسبت به تأمین اوقات فراغت دانش‌آموزان اقدامی اساسی و جدی به انجام برسد.

وی با بیان اینکه نباید فصل تابستان تنها فصل گذران و سپری شدن ایام به بطالت معنا و مفهوم پیدا کند، اظهار کرد: اگر کوچک‌ترین غفلتی در این سه ماه در امر تربیت، آموزش و فراگیری دانش‌آموزان اتفاق بیفتد،‌ جبران آن سخت است.

مدیر آموزش و پرورش هشترود خانواده‌ها را به مراقبت و مواظبت بیشتر از تأمین شایسته اوقات فراغت فرزندان و نوجوانان خودشان دعوت کرد و افزود: ‌امیدواریم همه پایگاه‌های تابستانی آموزش و پرورش که در سالن‌های ورزشی و کانون‌های تربیتی دایر شده، نسل آینده را به مرحله خوداتکایی و خودباوری برساند.

بهشتی نیا تصریح کرد: آموزش و پرورش با احساس مسئولیت در این حوزه ورود پیدا کرده تا دانش‌آموزان از سه ماه اوقات فراغت خود به بهترین شکل استفاده کرده تا حداقل صاحب یک فن و مهارتی باشد که بعد از این ایام به درد او بخورد.

وی تاکید کرد: ‌امروز رویکرد آموزش و پرورش نیز توانمندسازی دانش‌آموزان در ورود به بازار کار و توجه به تربیت و تعالی صحیح است که این امر با هدایت‌های مربیان و معلمان بیشتر و بهتر امکان‌پذیر است.

بهشتی نیا از فعالیت ۱۸ پایگاه تابستانی در شهرستان هشترود خبر داد و افزود: در این پایگاه‌ها آموزش‌های مختلف علمی، تربیتی، ورزشی و فرهنگی ارائه می‌ گردد و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲ هزار نفر در طرح پایگاه‌های تابستانی حضور داشته‌ باشند.

مدیر آموزش و پرورش هشترود از ایجاد اردوگاه موقت در مشهد مقدس از ۳ سال پیش خبر داد و اظهار کرد: این اردوگاه بمدت ۵۵ روز با پذیرش بیش از ۶۰۰ نفر از خانواده های فرهنگیان و دانش آموزان در فصل تابستان دایر است.

پایان پیام/م.ا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علي خيري چهارشنبه , 7 مرداد 1394 - 8:37

امید که آقای بهشتی نیا به یاران رفته نیز عنایت داشته باشد
دارم هواى صحبت یاران رفته را
یارى کن اى اجل که به یاران رسانیم
چون یوسفم به چاه بیابان غم اسیر
وز دور مژده ى جرس کاروانیم
گوش زمین به ناله ى من نیست آشنا
من طایر شکسته پر آسمانیم
شهریار