تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
کد خبر : 17358

لزوم استفاده از توان بخش خصوصی در برنامه های اوقات فراغت

لزوم استفاده از توان بخش خصوصی در برنامه های اوقات فراغت

معاون فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بر لزوم استفاده از توان بخش خصوصی در غنی سازی برنامه های اوقات فراغت تاکید کرد.

به گزارش پیک هشترود به نقل از ایسنا، طاهر علمی در شورای آموزش و پرورش استان، مهارت آموزی دانش آموزان در ایام اوقات فراغت امسال را یکی از مهم ترین اولویت های معاونت فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: شعار این اداره کل در تابستان امسال برای غنی تر کردن اوقات فراغت دانش آموزان، “تابستان با نشاط با کسب یک مهارت ” نامگذاری شده است.

 

وی عدم آگاهی کامل جامعه هدف با مراکز اوقات فراغت، عدم برداشت صحیح جوانان از اوقات فراغت، عدم تناسب برنامه های انجام شده با نیازهای اوقات فراغت دانش آموزان و فعالیت چند نهاد متولی در حوزه غنی سازی اوقت فراغت نوجوانان را از مهمترین مشکلات این حوزه عنوان کرد.

 

وی ادامه داد: برنامه های غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان به مدت هشت هفته در تابستان امسال نیز بر اساس ابلاغیه مرکز اجرا می شود و کانون های فرهنگی، سالن های ورزشی و ..به صورت تمام وقت به جامعه هدف دانش آموزی ارائه خدمت می کنند.

 

معاون فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ابراز کرد: متاسفانه امور مربوط به اوقات فراغت در حال حاضر به صورت دولتی برگزار می شود که جا دارد مسئولان مربوطه، سیاست های لازم در خصوص استفاده همه جانبه و بیش از پیش از توان بخش خصوصی را اتخاذ نمایند.

 

علمی با تاکید بر اهمیت نقش خانواده ها در تشویق و ترغیب فرزندان به حضور در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت تصریح کرد: طبق دستورالعمل های ابلاغی، تمامی برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در قالب تحقق شعار سال اجرا می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.