تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۲۶
کد خبر : 17057

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هشترود خبر داد:

تولید سالانه ۲۵۰ هزار تن محصولات کشاورزی درشهرستان هشترود

تولید سالانه ۲۵۰ هزار تن محصولات کشاورزی درشهرستان هشترود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هشترود گفت: در شهرستان هشترود سالانه ۲۵۰ تن محصولات کشاورزی تولید می شود که در صورت حمایت و برنامه ریزی دقیق در این امر می توان آن را افزایش داد.

اسماعیل کریمی اصل مدیر جهادکشاورزی هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود ضمن اشاره به عملکرد این اداره در سال جاری گفت: وجود بیش از ۸۵ هزار هکتار اراضی زیر کشت کشاورزی در شهرستان هشترود نشان از کارآمدی این شهرستان در بخش کشاورزی دارد که این امر شهرستان هشترود را به یکی از قطب های مهم کشاورزی استان و کشور تبدیل کرده است.

وی اظهار کرد: در شهرستان هشترود سالانه ۲۵۰ هزار تن محصولات کشاورزی تولید می شود که در صورت حمایت و برنامه ریزی دقیق در این امر می‌توان آن را افزایش داد.

کریمی افزود: اداره تولیدات گیاهی در بخش زراعت با نظارت بر تولید گندم دیم در سطح ۵۹ هزار هکتار، گندم آبی در سطح ۱۱۲۲  هکتار، عدس دیم در سطح ۸۰۰ هکتار، جو دیم در سطح ۲۵۰۰ هکتار، جو آب در سطح ۳۰۰ هکتار، اجرای طرح دیم زار ها در سطح ۱۶۰۰ هکتار اجرای طرح مدیریت مزارع در سطح ۳ هزار هکتار در سال گذشته عملکرد داشته است.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زینب یکشنبه , 31 خرداد 1394 - 9:41

مهندس کریمی الگویی برای همه باید باشد.امدیریت بومی شهرستان باید هم اینگونه دلسوز باشد. باید مدیر غیر بومی به شهرستان راه ندهیم تا رشد کنیم .انها میاند یک مدت وقتشون میگذارند به فکر ایده خاصی برای ما نبوده ونخواهند بود.

شاپور یکشنبه , 31 خرداد 1394 - 12:58

با سلام واحترام
از مسئولین پیک هشترود خواهشمند است از آقای کریمی در مورد علت بهره برداری خیلی ضعیف از آب سد سهند در زمینه کشاورزی را توضیح دهد. علارغم افتتاح سد سهند بیش از ۱۰ سال پیش درحال حاضر آب دریچه های سد باز شده و آب آن تخلیه می شود. اوایل افتتاح سد کلیه زمین های کشاورزی اطراف سد نقشه کشی و نمونه برداری خاک شد و قرار بود کانال کشی آب شود ولی تا به حال جز به مقدار خیلی ناچیز کاری انجام نشده است.
خیلی ممنون

علي خيري یکشنبه , 31 خرداد 1394 - 19:54

رونق دادن به امورات کشاورزی به مدیریت آقای مهندس کریمی موجب شکوفایی رشد اقتصاد منطقه خواهد شد امید که سد کلقان مورد بهره برداری برسد