تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر : 1654

حرکت در مسیر مکتب سیدالشهدا(ع) مانع از انحراف است

حرکت در مسیر مکتب سیدالشهدا(ع) مانع از انحراف است

پیک هشترود: بخشدار نظر کهریزی گفت: مکتب امام حسین(ع) مکتب احیای ارزش ها است و حرکت در چنین مسیری مانع از انحراف مسلمانان خواهد شد.

ناصر نادری در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) گفت:  توجه جدی به قیام عاشورا و تلاش برای زنده نگهداشتن آرمان ها و اهداف والای امام حسین(ع) در سطح جامعه، عامل اصلی در تداوم موفقیت ها و افتخارات انقلاب اسلامی ایران است.

بخشدار نظر کهریزی ادامه داد: امام حسین ( ع ) به همراه ۷۲ تن از یاران صدیقش حماسه‌ای خلق کرد که حتی با یادآوری آن می‌توان به عظمت این نهضت حسینی پی برد و برای حرکتها و مبارزات ظلم‌ستیزانه بعدی، در طول تاریخ پس از امام(ع) و یارانش الگویی گشت. در باره رویداد عاشورا بسیار گفته و نوشته‏ اند. باز هم جاى گفتن و نوشتن باقى است، چرا که این رویداد از چنان ابعاد بزرگ و گسترده‏اى برخوردار است که هر چه بیش‏تر به تحلیل و بررسى آن پرداخته شود زوایاى نوتر و تازه ‏ترى از آن آشکار خواهد شد.

وی تصریح کرد: عاشورا رسالت بزرگى را بر دوش همه دینداران به ویژه آگاهان جامعه نهاده است. همگان پس از شناخت ابعاد آن موظف‏ اند خود و جامعه خود را با آن مقایسه و از آن درس و عبرت بیاموزند، چرا که زنده بودن تاریخ به ترسیم و تصویب آن و سنجش خودمان با آن است.

نادری از همه همشهریان خواست در برپائی هرچه باشکوهتر عزاداریهای این ماه تلاش کنند.

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.