تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
کد خبر : 16338

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هشترود تاکید کرد:

برخورد قاطع با هرگونه گرانفروشی و اخلال در قیمتها در ماه رمضان/ لزوم رعایت حرمت بازار اسلامی

برخورد قاطع با هرگونه گرانفروشی و اخلال در قیمتها در ماه رمضان/ لزوم رعایت حرمت بازار اسلامی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هشترود گفت: ضمن تامین مواد غذائی مورد نیاز مردم مانند گوشت قرمز و سفید، با هر گونه گرانفروشی و اخلال در قیمتها توسط دلالان و افراد دیگر برخورد قاطع و جدی می کنیم.

محمدرضا قهرمانپور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود ضمن تأکید بر نظارت بیشتر بر قیمتها گفت: مهمترین وظیفه ما توجه به دغدغه مردم مخصوصا در ماه مبارک رمضان می باشد که باید بیش از گذشته تمام توان خود را در خدمت رسانی به مردم به کار گیریم .

وی اظهار کرد: تامین مایحتاج ماه رمضان و توزیع آن در شهرستان، مهم و ضروری است که باید سعی کنیم با هماهنگی با سایر دستگاهها نگذاریم خللی در بازار به وجود آید.

قهرمانپور با بیان اینکه تنظیم و کنترل بازار نقشی مهم در آرامش و رضایتمندی مردم دارد افزود: باید در کنترل و تنظیم بازار و جلوگیری از تخلفات احتمالی و نظارت جدی بر واحدهای صنفی تلاش بیشتر شود و از بازرسان خواسته ایم با هرگونه گرانی خارج از موازین قانونی برخورد نمایند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هشترود ضمن تاکید بر تامین مایحتاج مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: وظیفه ما این است که ضمن تامین مواد غذائی مورد نیاز مردم مانند گوشت قرمز و سفید، با هر گونه گرانفروشی و اخلال در قیمتها توسط دلالان و افراد دیگر برخورد قاطع و جدی بعمل می کنیم.

وی تاکید کرد: رضایتمندی مردم و جامعه مهمترین هدفی است که بایستی به آن توجه شود و همچنین بر رعایت حرمت بازار اسلامی، پرهیز از کم فروشی، گرانفروشی و تلاش برای رعایت انصاف وعدالت در فروش کالا توسط کسبه و بازاریان تاکید کرد.

قهرمانپور خاطرنشان کرد: جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها در بازار از وظایف اصلی ستاد تنظیم بازار است اما این اداره با تشکیل اکیپ‌های بازرسی و نظارتی علاوه بر بازرسی به وضعیت واحدهای صنفی در سطح شهرستان رسیدگی می کند .

وی گفت : اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با همکاری اتاق اصناف، کمیته امداد و اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی هشترود مانند سال گذشته طرح ضیافت را برای ایام ماه مبارک در رشته های مختلف جهت تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می کند که در آن اقلام پروتئینی، خرما، لبنیات، روغن، چای، برنج و شکر و تولیدات دستی مددجویان کمیته امداد با تخفیف به شهروندان ارائه خواهد شد.

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.