تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۴۲
کد خبر : 16324

مدیر آب و فاضلاب شهرستان هشترود عنوان کرد:

احداث تصفیه خانه فاضلاب هشترود با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال

احداث تصفیه خانه فاضلاب هشترود با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال

مدیر آب و فاضلاب شهرستان هشترود گفت: اعتبار پیش بینی شده برای مجموعه تصفیه خانه ۲۰۰ میلیارد ریال است اما برای عملیات لوله گذاری چون بصورت مستمر انجام می شود نمی توان هزینه ای برآورد کرد.

ابراهیم سلیمانی مدیر آب و فاضلاب شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود در مورد طرح تصفیع خانه فاضلاب هشترود گفت: ساخت تصفیه خانه مدرن فاضلاب شهری هشترود با عقد قرارداد به صورت B.O.T در آینده نزدیک اجرا می شود.

وی اظهار کرد: برای اجرای شبکه فاضلاب شهری هشترود باید ۹۴ کیلومتر لوله گذاری انجام شود که تاکنون ۴۰ درصد از آن عملیاتی شده است.

سلیمانی افزود: در سال گذشته نیز شش کیلومتر با صرف بیش از ۲۰ میلیارد ریال لوله گذاری شده که در کل سالهای اخیر بی سابقه بوده است.

مدیر آبفای هشترود تصریح کرد: اعتبار پیش بینی شده برای مجموعه تصفیه خانه ۲۰۰ میلیارد ریال است اما برای عملیات لوله گذاری چون بصورت مستمر انجام می شود نمی توان هزینه ای برآورد کرد.

وی تاکید کرد: کلیه مسیرهای فاضلاب شهرستان هشترود در این طرح قرار دارند و امیدواریم با تامین اعتبار کافی در آینده نزدیک شاهد افتتاح این تصفیه خانه در هشترود باشیم.

 

پایان پیام/م.ا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

امیر چهارشنبه , 20 خرداد 1394 - 9:44

انشاالله با تلاشهای مجدانه جنابعالی که همیشه داشته اید این طرح بزرگ وماندگار به ثمر خواهد رسید و مایع سرافرازی مردم هشترود خواهد شد و باقیات صالحات شما خواهد شد .رسول