تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
کد خبر : 1616

در جلسه کارگروه پسماند هشترود مطرح شد:

احداث تصفیه خانه شهر باید تسریع یابد

احداث تصفیه خانه شهر باید تسریع یابد

پیک هشترود: در جلسه کارگروه پسماند شهرستان هشترود با اشاره به وضعیت ناهنجار رودخانه های داخل شهر، تسریع در احداث تصفیه خانه در این شهرستان تاکید شد.

به گزارش پیک هشنرود، حسن مستفید در جلسه کار گروه پسماند شهرستان هشترود گفت : رودخانه‌ها از نعمت‌های بی‌بدیل خدادادی هستند و باید از این نعمات الهی به درستی صیانت و حفاظت شود .

وی اظهار داشت : رودخانه آغبلاق چای روزی شاهرگ حیاتی شهر هشترود بوده‌ اما امروزه به کانال‌ عظیم حمل فاضلاب و زباله تبدیل شده‌ است .

وی به فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست اشاره کرد و افزود : انسانها برای زندگی سالم نیازمند محیط پاک می باشد و این امر میسر نمی شود مگر با همکاری خود آنها .
فرماندار هشترود خاطر نشان کرد  : مسئله مهم و اساسی که جهت حفظ محیط زیست نباید از آن غافل بود دفع صحیح و اصولی زباله ها می باشد که  این امر بهتر است با تفکیک زباله از منازل آغاز شود .
وی همچنین با اشاره به قرار داشتن در هفته سلامت و تربیت بدنی یاد آور شد : محیط سالم و پاک در سلامتی روان و جسم انسانها تاثیر فراوانی دارد و اگر به ورزش و طبیعت پیرامون خود اهمیت بدهیم جامعه ای سرشار از نشاط و شادابی خواهیم داشت .

لازم به ذکر است در این جلسه اعضا به بحث و تبادل نظر پرداخته و تصمیاتی در رابطه یا تعیین محل دفن زباله در شهر و روستاهای ابن شهرستان اتخاذ و نیز کمیته ای برای اجرائی شدن آن تشکیل شد و مقرر گردید اعضای کمیته راهکارهای لازم را برای موضوع مورد نظز در جلسه بعدی کارگروه پسماند ارائه دهند.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.