تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
کد خبر : 15968

مراسم نیمه شعبان درکمیته امداد هشترود برگزار شد

مراسم نیمه شعبان درکمیته امداد هشترود برگزار شد

همزمان با سراسر میهن اسلامی ایران و همگام با عاشقان منجی آخر الزمان در سراسر دنیا جشن میلاد ذخیره انبیا و اوصیا حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در کمیته ی امداد هشترود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، مسلم رضایی مدیر کمیته امداد شهرستان هشترود در این مراسم معنوی گفت: ماه شعبان یکی از ماههای مهم سال است که برای آن جایگاه بزرگ و پر فضیلتی در احادیث و روایات اسلامی از سوی پیشوایان دینی گزارش شده است. زیرا شخصیت های بزرگ و ارزشمند که از ستارگان آسمان ولایت و امامت به شمار می آیند در ماه شعبان دیده به جهان گشوده اند .

وی گفت: شب نیمه شعبان از چنان اهمیتی برخوردار است که هم‌ردیف و هم‌پای شب‌های قدر قرار دارد و از این موقعیت می‌توان چون شب‌های قدر ماه مبارک رمضان برای کسب خیرات و برکات معنوی بهره برد و نهایت تلاش را برای کسب فیض داشت.

دراین مراسم حجت السلام و المسلمین موسوی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان هشترود در سخنانی ضمن اشاره به عفاف وحجاب ورعایت آن به ویژگی های عصر ظهور اشاره داشته و شرایط شیعیان را در عصر غیبت برشمردند.

وی با بیان اینکه بزرگترین وظیفه‌ى منتظران امام زمان این است که از لحاظ معنوى و اخلاقى و عملى و پیوندهاى دینى و اعتقادى و عاطفى با مؤمنین و همچنین براى پنجه درافکندن با زورگویان، خود را آماده کنند گفت:کسانى که در دوران دفاع مقدس، سر از پا نشناخته در صفوف دفاع مقدس شرکت مى‌کردند، منتظران حقیقى بودند.

دراین مراسم مداحان اهل بیت در این آئین به مولودی خوانی در مدح حضرت مهدی (عج) پرداختند.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروند ديگر سه شنبه , 12 خرداد 1394 - 17:30

اجرکم عندالله

علي خيري سه شنبه , 12 خرداد 1394 - 19:47

برو ای گدای مسکین درخانه ای علی زن
که نگین پادشاهی دهد ازکرم گدا را
****************************
مروای گدای مسکین به درسرای مولا
که علی زند همیشه درخانه گدا را