تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر : 154

دفاع مقدس عاملی برای خروج از تفکر مادی و حرکت به سوی تفکر الهی بود

دفاع مقدس عاملی برای خروج از تفکر مادی و حرکت به سوی تفکر الهی بود

پیک هشترود: فرمانده سپاه ناحیه هشترود گفت: دفاع مقدس عاملی برای خروج از تفکر مادی و حرکت به سوی تفکر الهی بود

سرهنگ خلیل شریفی روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس با نام’ یادمان دفاع مقدس’ در زندان هشترود افزود: جنگ ما با رژیم بعثی عراق، جنگ یک کشور با یک کشور نبود بلکه جنگ تمام عیار استکبار با اسلام بود.

وی با بیان اینکه با توجهات و توکل الهی، مدیریت امام راحل و رشادت های جوانان این مرز و بوم، انقلاب ما در این جنگ به پیروزی رسید، اظهار کرد: هنوز هم جنگ ما با استکبار تمام نشده و از میادین خاکی به کانون خانه ها آمده است.

به گزارش پیک هشترود، فرمانده سپاه هشترود با تاکید به خانواده ها به ویژه مسوولان فرهنگی که مواظب باشند تا دشمن با جنگ نرم از طریق ماهواره جوانان ما را به سوی خود نکشد، ادامه داد: دشمن به این نتیجه رسیده که با جوانان مومن و اسلامی ایران نمی تواند در بیافتد بنابراین با رویکرد جدیدی در جبهه فرهنگی وارد عمل شده است.

رییس زندان هشترود نیز در این آیین با اشاره به پایمردی رزمندگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس و ایثار و از جان گذشتگی آنان، گفت: اکنون پس از گذشت سال ها از پایان جنگ تحمیلی، ملت شریف ایران با الگوبرداری از رشادت های رزمندگان اسلام باز هم سرافرازانه در مقابل دسیسه ها و ترفندهای استکبار جهانی ایستاده اند.

حسن سلیمانی، افزود: همین مقاومت که رمز پیروزی ملت ایران است، الگویی برای تمام ملت های آزاده جهان شده و انقلاب های اخیر منطقه و بسیاری از نقاط دنیا برگرفته از روحیه پایداری و ایستادگی مردم ایران در مقابل استبداد و استکبار است.

وی، با بیان اینکه هدف اصلی از برگزاری چنین مراسمی بیعت با امام راحل، رهبر معظم انقلاب و خون شهدا است، یادآوری کرد: عنایت امام زمان (عج)، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و دعای خیر خانواده شهدا، یاور و پشتیبان اصلی ملت ایران است.

در این آیین از حافظان قرآن و برندگان مسابقات مختلف در زندان هشترود تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.