تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
کد خبر : 14694

مدیر صندوق بیمه کشاورزی استان:

۱۲۲ هزار هکتار زمین در آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار دارد

۱۲۲ هزار هکتار زمین در آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار دارد

مدیر صندوق بیمه کشاورزی آذربایجان شرقی سطح زمین های بیمه شده استان را در مجموع ۱۲۲ هزار هکتار اعلام کرد و گفت: از این میزان ۳۹ هزار هکتار از انواع باغات هستند.

به گزارش پیک هشترود به نقل از ایسنا، شهرام نریمانی در دیدار با فرماندار شهرستان بناب گفت: خسارت وارد شده به کشاورزان در اثر سرمازدگی اخیر در اولین فرصت پس از ارزیابی پرداخت می شود.

نریمانی با بیان اینکه سعی بر انجام کار کارشناسی به موقع و سریع خواهیم داشت، گفت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا در هنگام مراجعه کشاورزان برای دریافت خسارت محصولات، کارشناسان را در اسرع وقت به مکان مورد نظر اعزام کنیم تا تعیین خسارت شود.

وی با تاکید بر اینکه در مجموعه مدیریت صندوق کشاورزی کفه ترازو باید به نفع مردم پایین بیاید افزود: طرح تفکیک ارزیابی که برای نخستین بار در آینده نزدیک اجرا می شود ارزیاب هایی از افراد حقیقی بکارگیری می شوند که ضمن آشنایی با منطقه ، کار بهتر و دقیق تری انجام دهند.

نریمانی تصریح کرد: خدمات صندوق بیمه کشاورزی کیفی نیست اما تسکین دهنده و اگر به موقع ارائه شود می تواند بخشی از خسارت کشاورزان را جبران کند.

بنابر گفته نریمانی امسال بر اثر بارش تگرگ و کاهش چشمگیر دمای هوا باغات استان آذربایجان شرقی شدیدترین و وسیع ترین خسارت را متحمل شده اند.

فرماندار بناب هم در این دیدار با بیان اینکه فعالیت یک کارگزار بیمه کشاورزی در این شهرستان کافی نیست خواستار افزایش تعداد کارگزاران صندوق بیمه محصولات کشاورزی در بناب شد.

ولی اله فرج الهی همچنین از مدیر صندوق بیمه کشاورزی خواست خسارت سرمازدگی محصولات کشاورزی را آسان و بموقع پرداخت کند تا بین کشاورزان با این صندوق اعتماد ایجاد شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.