تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲
کد خبر : 14691

رئیس کل دادگستری:

آذربایجان شرقی یکی از استان های امن کشور است

آذربایجان شرقی یکی از استان های امن کشور است

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی و دادگستری، استان آذربایجان شرقی یکی از استان های امن در کشور است و اولویت مسئولان استان و به خصوص دادگستری حفظ امنیت و آرامش در استان بوده و با متخلفان به شدت برخورد می کنیم.

به گزارش پیک هشترود به نقل از ایسنا، حجت الاسلام مالک اژدر شریفی، در مراسم افتتاح ساختمان انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر افزود: برقرای امنیت در جامعه رسالت اصلی قوه قضائیه است.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد امنیت، نیروهای امنیتی و انتظامی و در رأس آنها قوه قضائیه از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نخواهند کرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه زندان شهرستان اهر، زندانیان ۶ حوزه قضایی منطقه ارسباران را نگهداری می کند، افزود: این منطقه نیز با تلاش نیروهای امنیتی، انتظامی و دادگستری یکی از مناطق امن در استان آذربایجان شرقی است.

شریفی، همچنین به مناسبت افتتاح ساختمان انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر دستور مرخصی یک هفته ای زندانیان واجد شرایط زندان شهرستان اهر را صادر کرد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: یکی از سیاست های سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی اشتغال زایی خانواده های زندانیان است.

میرعلی اکبر بنی هاشمی، گفت: در سال گذشته برای یک هزار و ۸۰۰ نفر از خانواده های زندانیان در استان آذربایجان شرقی زمینه اشتغال فراهم شده است.

وی، خاطرنشان کرد: اگر بخش های دولتی و خصوصی در راستای اشتغال خانواده های زندانیان اعلام آمادگی کنند آماده همکاری با آنها هستیم.

بنی هاشمی، با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر جزء ۱۷ انجمن برتر کشور است، گفت: در آذربایجان شرقی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان های مراغه، میانه و تبریز نیز فعال است.

بر اساس این گزارش؛ در مراسمی با حضور رئیس کل داگستری استان آذربایجان شرقی، مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان آذربایجان شرقی و امام جمعه، فرماندار، مسئولان و خیران شهرستان اهر ساختمان انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر افتتاح شد.

برای احداث ساختمان انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر در ۲ طبقه با ۲۴۰ مترمربع زیربنا بیش از ۷۰۰ میلیون ریال از سوی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر و خیران هزینه شده است.

در این مراسم همچنین از تعدادی از خیران که با انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر همکاری می کنند تجلیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.