تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
کد خبر : 14673

معاون اجرایی رییس جمهور خبر داد:

رییس‌جمهور سی‌ام اردیبهشت در تبریز

رییس‌جمهور سی‌ام اردیبهشت در تبریز

محمد شریعتمداری در صفحه اجتماعی‌اش زمان دقیق سفر رییس جمهور و هیئت دولت به تبریز را اعلام کرد.

به گزارش پیک هشترود به نقل از آناج،  پس از آنکه استاندار آذربایجان شرقی در هفته های گذشته از سفر قریب الوقوع رئیس جمهور و هیئت دولت به تبریز در قالب هفدهمین سفر استانی دولت یازدهم خبر داد و روز گذشته جلسه ای با حضور محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور و محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارتت در این باره در تهران برگزار شد؛ زمان دقیق این سفر نیز مشخص شد.

شریعتمداری که مسئولیت هماهنگی سفرهای استانی دولت یازدهم یا به اصلاح سفرهای پایش و پویش کاروان تدبیر و امید را بر عهده دارد؛ امروز در صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی موبایل از نهایی شدن زمان این سفر برای ۳۰ اردیبهشت ماه خبر داد.

همچنین حسن استوارآذر؛ مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی امروز در جلسه‌ای زمان سفر رییس جمهور را روزهای پایانی اردیبهشت ماه اعلام کرده است و بدین ترتیب این سفر قطعی می‌باشد و روز چهارشنبه هفته آینده باید منتظر حسن روحانی و دولتمردانش در تبریز باشیم.

گفتنی است؛ برنامه های استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت نیز در حال هماهنگی هستند. برگزاری جلسه ستاد توسعه استان با حضور سرمایه گذاران مهمترین برنامه روحانی و رئیس جمهور در تبریز خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.