تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر : 138

لاغر کننده ای معجزه گر

لاغر کننده ای معجزه گر

موز میوه‌ای است که چربی بسیارناچیزی داشته و ضمن انرژی زایی خوبی که دارد موجب بروز چاقی در فرد نمی‌شود. موز میوه‌ای است که چربی بسیار ناچیزی داشته و یک موز با اندازه متوسط، حدود ۱۰۰ کالری انرژی دارد و کربوهیدارت آن در حدود ۲۲ تا ۲۵ گرم است که از نوع مناسبی است و

موز میوه‌ای است که چربی بسیارناچیزی داشته و ضمن انرژی زایی خوبی که دارد موجب بروز چاقی در فرد نمی‌شود. موز میوه‌ای است که چربی بسیار ناچیزی داشته و یک موز با اندازه متوسط، حدود ۱۰۰ کالری انرژی دارد و کربوهیدارت آن در حدود ۲۲ تا ۲۵ گرم است که از نوع مناسبی است و کالری تولیدی ناشی از مصرف این میوه، در اثر فعالیت بدنی و تحرک معمول، در مدت زمان کوتاهی سوخته و تبدیل به انرژی مصرفی می‌شود.

 

بررسی های اخیر محققان نشان می دهد نوشیدن شیر موز می تواند علاوه بر تامین انرژی اشتها را سرکوب کند و پروتئین موجود در شیر و موز مانع از افزایش اشتها می شوند. دانشمندان با انجام آزمایشات و مطالعاتی بر روی داوطلبان زیادی دریافتند آن دسته از داوطلبانی که در رزیم غذایی آن ها لبنیاتی همچون شیر و میوه های مغذی و انرژی زا مانند موز و انبه وجود دارد روند عضله سازی در بدنشان بیشتر است و تجمع توده های چربی در بدن آن ها نسبت به سایرین کمتر است. رژیم شیر و موز برای افرادی که اضافه وزن دارند و می خواهند سموم بدن خود را دفع کنند می تواند بسیار موثر و کارآمد باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.