تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
کد خبر : 13577

امضای تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد آذربایجان شرقی و شورای اسلامی استان

امضای تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد آذربایجان شرقی و شورای اسلامی استان

در اولین جلسه شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی در سال جدید تفاهم نامه همکاری برای محرومیت زدایی در هشت محور بین کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی و شورای اسلامی استان منعقد شد.

به گزارش پیک هشترود به نقل از ایسنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در این جلسه گفت: این تفاهمنامه بر اساس محور های فعالیت و شرح وظایف کمیته امداد در هشت محور اجتماعی، فرهنگی، توسعه مشارکت های مردمی،اشتغال و خودکفائی، عمران، حقوقی و حقوق شهروندی، توانمند سازی مناطق محروم، سلامت و بهداشت انعقاد و مقرر شده که در هر شهرستان کارگروهی متشکل از رییس کمیته امداد و رییس شورای شهر آن شهرستان تشکیل شود.

دشتی با بیان اینکه این تفاهم نامه به منظور ساماندهی اقدامات مشترک در خدمت رسانی مطلوب تر به نیازمندان منعقد شده است تصریح کرد: احصاء، ساماندهی، هدایت و پایش اقدامات مشترک در خدمت رسانی به نیازمندان و اقداماتی که در حوزه های مختلف منجر به کاهش فقر می شود موضوع این تفاهم نامه مشترک است.

وی اظهار کرد: طبق این تفاهمنامه شوراهای شهر، استان و روستاها با تکیه بر توانمندی های خود در هشت محور با کمیته امداد استان همکاری می کنند.

احتشام حاجی پور رییس شورای اسلامی استان نیز در این جلسه اظهار کرد: طبق شعار سال رهبر انقلاب اسلامی، شوراهای استان به عنوان نمایندگان مردم در کنار دولت هستند و همچنان برای ارتقا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران اهتمام می ورزند.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی استان جهت همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای محرومیت زدایی در استان اعلام آمادگی می کند، خاطرنشان کرد: شوراهای استان با داشتن پتانسیل ها و توانمندی هایی می توانند در جهت محرومیت زدایی و حمایت از مستضعفین گامی موثر بردارند و کمیته امداد را درعمل به رسالتش یاری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.