تاریخ انتشار : شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱:۲۳
کد خبر : 13429

باتلاق مشکلات مالی برای نماینده فوتسال استان در مسابقات کشوری

تیم فوتسال هشترود در آستانه اعزام به مسابقات کشوری غرق در مشکلات مالی است

تیم فوتسال هشترود در آستانه اعزام به مسابقات کشوری غرق در مشکلات مالی است

تیم فوتسال آرد هشترود که با زحمات فراوان به مرحله کشوری صعود کرد برای اعزام به این این مرحله از مسابقات با مشکلات مالی دست وپنجه نرم می کند.

یحیی افقی رئیس هیئت فوتبال هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: تیم فوتسال آرد هشترود در آستانه اعزام به مسابقات کشوری که قرار است از ۱۹ تا ۲۳ اردیبشهت در اردبیل برگزار شود، قرار دارد.

وی اظهار کرد: این تیم در گروه ۵ این رقابتها با تیم های شهدای شوط آذربایجان غربی، بهراد اردبیل، فرخی باقرشهر(تهران)، خالص سازان زنجان و هیئت فوتبال لوشان(گیلان) همگروه است که از این گروه ۲ تیم به مرحله بعدی صعود می کند.

رئیس هیئت فوتبال هشترود افزود: در صورت صعود این تیم به مرحله بالاتر، مسابقات دور بعدی یک هفته بعد آغاز خواهد شد. این مسابقات بصورت فشرده برگزار می شود و قرار است در مدت یک ماه تیم های صعودکننده به لیگ دسته ۲ کشوری در رشته فوتسال مشخص شوند.

افقی با گلایه از عدم حمایت مسئولان در آستانه اعزام این تیم به مسابقات تاکید کرد: اسپانسر تیم تا به امروز کمک های زیادی کرده است اما توان آنها نیز محدود است. شرکت آرد امتیاز این تیم را خرید و نگذاشت این تیم از شهرستان خارج شود و تاکنون نیز هزینه هائی کرده است اما علنا تیم در اختیار هیئت است و هیئت فوتبال آنرا اداره می کند.

وی تصریح کرد: برای اعزام این تیم به مسابقات به حمایت مالی مسئولان نیاز داریم چراکه این تیم آبروی شهرستان است و نام شهرستان را یدک می کشد و با زحمات زیادی به این مرحله رسیده است و باید همه از استعدادهای شهرستان حمایت کنیم.

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جوان بي نماينده شنبه , 5 اردیبهشت 1394 - 8:54

با سلام
هیچ کس ورزشکار نشود ورزشکار باید بمیرند و هیچ گونه حمایتی نمیشود “مسئولان شهرستان هشترود”

بی کس یکشنبه , 6 اردیبهشت 1394 - 0:47

تیم داری در این زمان کار خیلی سختی است. علی الخصوص که حمایتهای خاصی از طرف اداره ورزش و مسولین نشود.برای موفقیت تیم آرد هشترود ، بازیکنان و زحمت کشان این تیم دعا میکنیم. از مسئولین محترم شهر بخصوص فرماندار ، نماینده مردم و شهردار و … هم خواهشمندیم از حمایتهای مالی خود دریغ نکنند…

ناشناس پنجشنبه , 10 اردیبهشت 1394 - 22:57

سلام دست همه دوستداران و زخمتکشان این تیم درد نکند