تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
کد خبر : 13364

جشنواره خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه در شهر نظر کهریزی برگزار می شود

جشنواره خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه در شهر نظر کهریزی برگزار می شود

بخشدار نظرکهریزی هشترود از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و به میزبانی نظرکهریزی خبر داد.

به گزارش پیک هشترود، ناصر نادری بخشدار نظر کهریزی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه منطقه نظر کهریزی دارای استعدادهای با لقوه از هر لحاظ می باشد و هستند کسانی که به علت مشغله کاری در شهرهای دیگر به سر می برند ولی دلشان به زادگاه خود همیشه در حال تپش می باشد و در جهت آبادانی و عمران از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی اظهار کرد: به همین علت آموزش و پرورش نظر کهریزی در نظر دارد همایشی تحت عنوان خیرین مدرسه در اردیبهشت ماه برگزار نماید لذا از کلیه عزیزان خیر که می خواهند در کارهای خیر و عام المنفعه مشارکت نمایند می توانند در این همایش شرکت نمایند.

ابراهیم قاسمی رییس آموزش و پرورش نظرکهریزی نیز در سخنانی با اشاره به فرارسیدن هفته معلم گفت: معلمین سهم به سزایی در تربیت و آموزش فرزندان این مرز و بوم دارند لذا اهمیت دادن به این قشر زحمت کش باید در اولویت باشد.

قاسمی ادامه داد: رسالت معلمین، تقویت انگیزه های علمی، اخلاقی و معنوی، آموزش مهارت های زندگی، هدایت و بسیج استعدادها در راه رشد و عزت و سربلندی است. آموزش سبک و شیوه زندگی، مهارت و اشتغال، کار و دانش، فناوری و مهارت، آمادگی برای حضور تأثیرگذار در جامعه و خانواده، مسؤولیت پذیری و مسؤولیت شناسی، خدمت و عبادت، عزت و کرامت، نوع دوستی و حق مداری و پاسداری از حریم خوبی ها و پاکی و ارزش است.

برگزاری همایش یک روزه معلمان در ۱۶ اردیبهشت و تجلیل از معلمان نخبه وبرگزری مسابقات فرهنگی هنری و رزشی از دیگر برنامه های هفته معلم است که به گفته رییس آموزش و پرورش نظرکهریزی در طول این هفته برگزار می شود.

پایان پیام/اسماعیل رحیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یاسمین پنجشنبه , 3 اردیبهشت 1394 - 20:20

در هشترود دیوار بلند بی اعتمادی نسبت به مسئولین آموزشی و پرورشی وجود دارد و حتی یک خیر مدرسه ساز هم در این منطقه ذر طی چند سال اخیر مشاهده نگردید. امیدواریم این اتفاق در نظر کهریزی بیفتد

همشهري شنبه , 5 اردیبهشت 1394 - 10:20

سلام زیاد منفی نگر نباشید یک خیر مطلب بالا راببیند به نظر شما دیدش نسبت به منطقه ما چه تغیری پیدا می کند

ناشناس شنبه , 5 اردیبهشت 1394 - 13:15

از خود نظرکهریزی فکر نکنم کسی باشه