تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
کد خبر : 12704

دبیر کارگروه تخصصی بیمه و برآورد خسارت آذربایجان‌شرقی تأکید کرد

اجرای بیمه همگانی منازل مسکونی در نقاط شهری و روستایی آذربایجان‌شرقی

اجرای بیمه همگانی منازل مسکونی در نقاط شهری و روستایی آذربایجان‌شرقی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و دبیر کارگروه تخصصی بیمه و برآورد خسارت آذربایجان‌شرقی بر اجرای بیمه همگانی منازل مسکونی در نقاط شهری و روستایی استان تأکید کرد.

به گزارش پیک هشترود به نقل از فارس، رضا حسینی ظهر امروز در جلسه بررسی موضوع بیمه همگانی منازل مسکونی روستایی و شهری استان آذربایجان‌شرقی در برابر حوادث غیرمترقبه و برای اجرای طرح‌های بیمه همگانی، اظهار داشت: بیمه منازل مسکونی موجبات آسایش و امنیت خاطر هم استانی‌ها را فراهم می‌کند.

وی افزود: زلزله ارسباران تلنگری است که ما باید بیمه کردن ساختمان‌ها و منازل مسکونی را بیش از پیش جدی بگیریم.

حسینی اظهار داشت: در زلزله ارسباران نزدیک ۲۲ میلیارد تومان توسط بیمه بابت تأمین و جبران خسارت‌های وارده به منازل مسکونی مناطق زلزله زده پرداخت شد و این کار در مدت زمان کمی انجام گرفت و در تسکین آلام بسیار مؤثر بود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان آذربایجان‌شرقی، گفت: انتظار داریم شهرداری تبریز به لحاظ وسع مالی، بیشتر از حوزه خود در استان وارد عمل شده و در این زمینه کمک کار باشد و پست بانک و اداره کل فناوری اطلاعات استان نیز به لحاظ دارا بودن دفاتر زیاد به خصوص در مناطق روستایی اجرای این طرح را تسهیل کنند و شرکت برق نیز در وصول حق بیمه در قبض‌های صادره در اجرای این طرح همراهی کند.

در ادامه پس از ارائه گزارش و پیشنهادات از سوی رؤسا، مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی حاضر در جلسه، مقرر شد موضوع در جلسه شورای استان نیز طرح شده و پس از آن نسبت به اتخاذ تصمیم اقدام شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.