تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
کد خبر : 12661

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

آموزش و پرورش بزرگترین حلقه اتصال دولت و ملت است

آموزش و پرورش بزرگترین حلقه اتصال دولت و ملت است

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن تشریح برنامه ها و سیاستهای دستگاه تعلیم و تربیت استان از آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین حلقه اتصال دولت و ملت یاد کرد.

به گزارش پیک هشترود به نقل از ایسنا، جعفر پاشایی در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان با اشاره به عملکرد موفق این مجموعه در اسکان نوروزی و قدردانی از تلاشهای کارکنان این بخش گفت: ما در نخستین قدم بعد از نام گذاری مبارک سال دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی، عملکرد موفقی را در اسکان مسافرین نوروزی دیدیم.

 

وی با بیان اینکه نقش فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش در تحقق اهداف این نامگذاری بسیار مهم است اظهار کرد: آموزش و پرورش با رسالت خطیر تعلیم و تربیت بزرگترین حلقه اتصال دولت و ملت است و این نامگذاری بدون تردید نقش دستگاه تعلیم و تربیت را در تحقق این مهم دو چندان کرده است.

 

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان ضمن قدردانی از تلاشهای دولت خدمتگزار گفت: مجموعه آموزش و پرورش ضمن اعلام حمایت همه جانبه از تیم مذاکره کننده با تمامی توان و امکانات آماده هر گونه فعالیت علمی و عملی برای رونق بخشی بیش از پیش این مهم است.

 

پاشایی ضمن تاکید بر توجه به عقلانیت و تقریب نگرشها در جهت پیشبرد بهینه اهداف تعلیم و تربیت، افزود: آموزش و پرورش استان امسال می بایست متفاوت از سالهای گذشته به مقوله برنامه ریزی جامع توجه نماید و برنامه محوری در همه مراحل فعالیتها باید مد نظر باشد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان توجه جدی به کارهای خلاقانه و ابتکاری را خواستار شد و رضایتمندی و تکریم معلمان، ارتقاء جایگاه حرفه ای و شغلی معلمان ، توجه جدی به ساماندهی نیروی انسانی، سند تدبیر و امید آموزش و پرورش، توجه به زمان طلایی مطالعه و امتحانات در زمان بافیمانده از سال تحصیلی ،برنامه ریزی مناسب برای اوقات فراغت و رونق بخشی اردوگاهها، عمل به تعهدات آموزش و پرورش را در بحث کمی و کیفی از اولویت های آموزش و پرورش در سال ۹۴ عنوان کرد.

 

پاشایی با اشاره به امضاء بیش از ۱۵ تفاهم نامه در سال ۹۳ با اداره ها و نهادهای علمی، فرهنگی و … گفت: آموزش و پرورش با دارا بودن بالاترین ظرفیت بستر بسیار مناسبی برای رشد و توسعه در همه زمینه هاست و امید می رود مسئولین آموزش و پرورش استان از این فرصت و ظرفیتهای موجود این دستگاهها در این راستا، استفاده کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.