تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
کد خبر : 12592

فرمانده سپاه عاشورا:

بهترین راه مبارزه با آمریکا و استکبار خدمت به مردم است

بهترین راه مبارزه با آمریکا و استکبار خدمت به مردم است

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر فرمایش‌های رهبر فرزانه انقلاب که بهترین راه مبارزه با آمریکا و استکبار خدمت به مردم است، داشتن روحیه خدمت و اخلاص را از ضروریات بسیجیان خواند.

به گزارش پیک هشترود به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا، سردار غلام عسکر کریمیان در بازدید از فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق محروم جلفا با بیان اینکه من در اردوهای جهادی روحیات و خاطرات دوران جنگ را دیدم، گفت: جوانان مسئول سازندگی کشور بوده و جامعه اسلامی به حضور جوانان انقلابی نیاز دارد بنابراین شما جوانان هستید که باید بر مشکلات غلبه کنید.

وی با بیان اینکه حضور شما در این منطقه کوهستانی و بیابانی، نشانگر انگیزه خدمت به مردم است، افزود: امروز شما با حضور در این منطقه، منافع مادی و دنیوی خود را به اجر اخروی ترجیح دادید.

کریمیان با تاکید بر فرمایش‌های رهبر فرزانه انقلاب که بهترین راه مبارزه با آمریکا و استکبار خدمت به مردم است، داشتن روحیه خدمت و اخلاص را از ضروریات بسیجیان خواند.

وی ادامه داد: در این جهت استکبار به دنبال فاصله انداختن بین مردم، نظام و سپاه بوده ولی با توجه به مردمی بودن بدنه سپاه و بسیج، دشمن شکست خورده و استمرار این حرکت‌های سازندگی موجب تحکیم ارتباط بین مردم، سپاه و نظام خواهد شد.

گروه جهادی شهید عماد مغنیه دانشگاه تبریز با آغاز سال جاری (سال۹۴)، تعطیلات نوروزی خود را با حضور در مناطق محروم، آرامگاه جرجیس پیامبر (ص) را بازسازی کردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.