تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
کد خبر : 12492

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان هشترود اعلام کرد:

بازدید ۱۱۹۵۰ نفر از اماکن تاریخی هشترود در ایام تعطیلات نوروزی/ هشترود به شهر “تاریخ و هنر” تبدیل خواهد شد

بازدید ۱۱۹۵۰ نفر از اماکن تاریخی هشترود در ایام تعطیلات نوروزی/ هشترود به شهر “تاریخ و هنر” تبدیل خواهد شد

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان هشترود اعلام کرد: در تعطیلات نوروزی امسال تعداد ۱۱۹۵۰ نفر از اماکن تاریخی هشترود بازدید داشته اند که نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

علیرضا پاشائی دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: در تعطیلات نوروزی امسال تعداد ۱۱۹۵۰ نفر از اماکن تاریخی هشترود بازدید داشته اند که نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

وی اظهار کرد: همچنین در ایام تعطیلات در مراکز اقامتی هشترود نیز بیش از ۴۰۰ نفر بیتوته کرده اند که در این مورد نیز رشد قابل اشاره ای داشته ایم.

رئیس اداره میراث فرهنگی هشترود افزود: امسال تمام تلاش ها بر این است تا شهرستان هشترود را به عنوان شهر تاریخ و هنر مطرح کنیم تا از این به بعد هشترود را با این عنوان در کشور بشناسند.

پاشائی تاکید کرد: هشترود از نظر گردشگری پتانسیل بالائی دارد اما برای شناسائی آن باید جشنواره های گردشگری در آن برگزار شود و بسترهای لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز فراهم شود.

وی تصریح کرد: در تعطیلات امسال بیش از ۲۰هزار نفر نیز برای دیدار با اقوام خود به این شهرستان مراجعه کرده اند که در صورت داشتن برنامه ریزی مناسب از این طرفیت نیز می توان استفاده کرد.

پاشائی گفت: ضریب امنیت و سرعت امدادی در منطقه هشترود بسیار بالاست و این اطمینان خوبی برای گردشگران و حتی سرمایه گذاران برای انتخاب هشترود برای مقاصد گردشگری و سرمایه گذاری خود است.

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 4
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اسماعیل شنبه , 15 فروردین 1394 - 19:07

بس است دیگر؛ چندسالی است هشترود خواهدشد؛ یکبار بنویسید یه چیزی شده پیر شدیم این قدر وعده شنیدیم ازهمین سد وپایابش واثارباستانی مثل عزیزکندی نه راه داره نه شناسنامه داره چه استفاده هایی کردیم!!!!!

ناشناس شنبه , 15 فروردین 1394 - 19:56

برادر ناراحت نباش درسته اهالی میدونن شهرستان چه وضعیتی داره ولی خب غریبه ها که اینجا رو نمیشناسن وقتی سایت رو میبینن هشترود رو یه جای خوب میشناسن واین خیلی خوبه به نظر من……

محمد یکشنبه , 16 فروردین 1394 - 8:35

سلام تمام شواهد نشان میدهد امسال در تعطیلات نوروزی بازدید از منطقه نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

علی یکشنبه , 16 فروردین 1394 - 14:34

باسلام اگه مسئولان همت بکنندوفقط قلعه ضحاک روبه صورت جامع تبلیغ کننددیگرگردشگری درهشترودمختص عیدنمی شود بلکه درتمام زمانهاازهرنقطه برای بازدید سرازیرمیشوند میدانیداین یعنی چه ؟ یعنی پیشرفت فرهنگی ، اجتماعی ،اقتصادی وازبین رفتن بیکاری . باتشکر