تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
کد خبر : 12488

استاندار آذربایجان شرقی:

موفقیت در مذاکرات هسته ای حاصل پشتیبانی مردم، حمایت های رهبری و تدابیر دولت بود

موفقیت در مذاکرات هسته ای حاصل پشتیبانی مردم، حمایت های رهبری و تدابیر دولت بود

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: موفقیت در مذاکرات هسته ای حاصل پشتیبانی مردم، حمایت های بی دریغ رهبری و تدابیر منطقی دولت تدبیر و امید بود.

به گزارش پیک هشترود به نقل از روابط عمومی استانداری، اسماعیل جبارزاده با ارسال نامه ای به حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، با قدردانی از تلاش های بی وقفه اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای، موفقیت کشور در این مذاکرات را به رییس دولت تدبیر و امید و ملت ایران تبریک گفت.

در این نامه که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان ابراز امیدواری کرده همواره شاهد اعتلای روزافزون نظام اسلامی در عرصه های مختلف باشیم.

در این نامه تاکید شده است: بدون تردید این موفقیت درپرتو فضل و رحمت الهی، دعا و پشتیبانی ملت غیور ، حمایت های ارزشمند رهبری و تدبیر رییس جمهوری نصیب ملت سرافراز ایران شده است.

مفاد بیانیه پایانی لوزان پنجشنبه شب در پایان هشتمین روز مذاکرات ایران و ۱+۵ صادر و توسط ظریف وزیر امور خارجه ایران و موگرینی هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دانشگاه پلی تکنیک لوزان سوییس قرائت شد.

ظریف صبح روز جمعه در بدو ورود به تهران با اشاره به بیانیه پایانی لوزان گفت: مجموعه راه حل های اعلام شده در این بیانیه می تواند مبنای سند نهایی مذاکرات هسته ای باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.