تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
کد خبر : 1237

حجت الاسلام عبدالله موحدی:

ملتهای مسلمان جهان در مورد اعلام حکم اعدام شیخ نمر سکوت نمی کنند

ملتهای مسلمان جهان در مورد اعلام حکم اعدام شیخ نمر سکوت نمی کنند

پیک هشترود: امام جمعه موقت هشترود گفت: قطعا ملتهای مسلمان جهان در مورد اعلام حکم اعدام شیخ نمر ساکت نمی نشینند و دولتهای استکبار بدانند همواره خون بر شمشیر پیروز است.

به گزارش پیک هشترود، حجت الاسلام عبدلله موحدی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: پیشرفت منطقه هشترود بستگی به همت مردم آن دارد. مراکز علمی ما به لحاظ جذب، موقعیت مناسبی ندارند و باید برای مقاطع تحصیلات تکمیلی نیز برنامه ریزی کنند. اما همزمان باید به کیفیت رشته ها و تدریس ها نیز توجه شود.

خطیب موقت جمعه هشترود افزود: مراکز علمی و آموزشی شهرستان باید مورد توجه مردم باشند چرا که سرمایه گذاری در این مراکز نوید و مژده ای برای آینده منطقه و کشور است. اگر قدم های ما در این زمینه ها بیشتر برداشته شود آنوقت شاهد رشد فرهنگی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: ماندگاری اسلام در سایه تلاش ائمه و جانشین های آنهاست و در طول تاریخ نیز هر یک از آنها در مقابل ظلم ایستادگی کرده اند. امروز نیز تلاشهای مجاهدینی چون شیخ نمر در همین راستاست . وی شجاعانه در مقابل حکومت عربستان ایستاده و طلم آنها را رسوا کرده است.

موحدی با اشاره به اعلام حکم اعدام این شیخ از سوی مفتی های تحت فرمان دولتهای استکبار اظهار کرد: قطعا ملتهای مسلمان جهان ساکت نمی نشینند و آنها باید بدانند همواره خون بر شمشیر پیروز است. و این وعده الهی است.

امام جمعه موقت هشترود همچنین با اشاره به سی امین سالروز تشکیل وزارت اطلاعات در کشور گفت: تلاشها و مجاهدتهای خاموش و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج)  باعث شده با توجه به موقعیت حساس ایران در منطقه، اما شاهد پایداری امنیت در کشور باشیم.

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.