تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳
کد خبر : 11147

جهاد نکاح دختران زیبا با تروریست‌ های خوش تیپ داعش! +عکس

جهاد نکاح دختران زیبا با تروریست‌ های خوش تیپ داعش! +عکس

یک دختر زیبای ۱۷ ساله به نام عایشه که به مجاهد نکاح شهرت دارد پرده از روش فریبکارانه گروه داعش برای به دام انداختن دختران و زنان زیر ۲۲ سال اروپایی با استفاده از تروریست هایی برداشت که آنها را مردانی خوش تیپ و جذاب توصیف کرد.

به گزارش پیک هشترود به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک دختر زیبای ۱۷ ساله به نام عایشه که به مجاهد نکاح شهرت دارد پرده از روش فریبکارانه گروه داعش برای به دام انداختن دختران و زنان زیر ۲۲ سال اروپایی با استفاده از تروریست هایی برداشت که آنها را مردانی خوش تیپ و جذاب توصیف کرد.

 

جهاد نکاح دختران زیبا با تروریست‌ های خوش تیپ داعش! +عکس

عایشه می گوید: این زنان در اینترنت پیش از آنکه به عضویت داعش درآیند به وسیله یک شخص فریفته می شوند.این زن فریب خورده گفت: وقتی ۱۶ تا ۱۷ سال داشتم فردی در فیسبوک با من ارتباط برقرار کرد و گفت تو خیلی جذابی و زمان آن رسیده که زیبایی ات را پنهان کنی.

وی در ادامه افزود: داعشی ها با این روش به دنبال دختران زیبای اروپایی و انگلیسی زبان بودند ، به نوعی این روش بهترین روشی بود که می شد دختری را با آن شکار کرد…به عنوان یک نوجوان دوست داشتم سهم خودم را از این جوانان خوش تیپ داشته باشم…ترجیح می دادم این شخص هم دین من باشد حتی اگر هم نژاد من نبود…همیشه به خودم می گفتم او را به دست بیاور پیش از آنکه بمیرد و وقتی هم بمیرد در آسمان به او ملحق خواهی شد.

جهاد نکاح دختران زیبا با تروریست‌ های خوش تیپ داعش! +عکس

وی تصریح کرد: داعش در سال ۲۰۱۴ موفق شد از طریق اینترنت زنان و همچنین دختران زیبای زیر ۲۲ سال را متقاعد کند که به این گروه در سوریه بپیوندند.

تروریست ها، همچنین با اینترنت به راهنمایی زنان در شرف الحاق به داعش می پردازند که در آن گفته شده چطور بدون اینکه ردی از خود به جا بگذارند وارد مناطق تحت کنترل داعش شوند و برایشان تشریح می کنند که چگونه زنان مطیعی باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.