تاریخ انتشار : شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۷:۰۹
کد خبر : 10826

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

اجرای طرح تحول نظام سلامت تنها به معنای افزایش حقوق پزشکان نیست

اجرای طرح تحول نظام سلامت تنها به معنای افزایش حقوق پزشکان نیست

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: علی رغم تصور برخی افراد، اجرای طرح تحول نظام سلامت، تنها به معنای افزایش حقوق پزشکان نیست.

به گزارش پیک هشترود به نقل از ایسنا، محمد حسین صومی در آیین افتتاح فاز اول بیمارستان بین المللی تبریز گفت: پنج هزار و ۴۰۰ تخت بیمارستانی در سراسر استان بدون در نظر گرفتن بیمارستان مراغه وجود دارد.

وی تعداد تخت های موجود در شهرستان ها را هزار تخت عنوان کرد و گفت: دو هزار و ۶۰۰ تخت مربوط به تخت های دانشگاه علوم پزشکی و یک هزار و ۴۰۰ تخت متعلق به مجموعه مراکز درمانی دانشگاهی و غیر دولتی است.

وی از اجرای فاز سوم طرح تحول نظام سلامت در کشور خبر داد و ادامه داد: اجرای طرح تحول نظام سلامت تنها به معنای افزایش حقوق پزشکان نیست.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز مهم ترین وظیفه دانشگاه را تامین فضای کافی برای خدمات رسانی مناسب درمانی عنوان کرد و افزود: توجه ویژه به نظام سلامت در کشور از مهم ترین تاکیدات دولت تدبیر و امید است .

صومی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه بایستی از تمام توان بخش خصوصی در حوزه سلامت استفاده کرد گفت: دولت تدبیر و امید فضا را برای مشارکت همه مردم در عرصه سلامت فراهم کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.