تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر : 10467

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی:

مشاغل مختلف از بیمه قالیبافی سوء استفاده می کنند

مشاغل مختلف از بیمه قالیبافی سوء استفاده می کنند

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان اینکه بیش از ۸۹ هزار قالیباف در آذربایجان شرقی وجود دارد، ابراز داشت: متاسفانه در حال حاضر برخی مشاغل از خدمات مربوط به بیمه قالیبافی سوء استفاده می کنند.

به گزارش پیک هشترود، رحیم اردلان در گفت وگو با ایسنا گفت: در حال حاضر بیش از ۸۳ هزار قالیباف در سراسر استان مشغول قالیبافی هستند که سوء استفاده برخی مشاغل دیگر از خدمات بیمه تامین اجتماعی باعث می شود که این اداره کل نتواند تمامی قالیبافان واقعی را تحت پوشش خدمات بیمه ای قرار دهد.

وی اظهار کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی دولت، سازمان تامین اجتماعی طی بخش نامه ای خواهان کاهش تعداد قالیبافان استان تا سقف ۳۹ هزار نفر شده بود که متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم این بخشنامه را اجرایی کنیم.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی افزایش تعداد سهمیه های بیمه قالیبافی در استان را از مهم ترین اهداف این اداره کل عنوان کرد و افزود: از سازمان تامین اجتماعی می خواهیم که در صورت امکان، ۲۰هزار سهمیه بیمه ای به تعداد خدمات بیمه ای قالیبافی در استان بیافزاید.

اردلان با انتقاد شدید از سوء استفاده برخی مشاغل از خدمات بیمه قالیبافی اظهار کرد: یکی دیگر از مهم ترین اولویت های این اداره کل، برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از خدمات بیمه قالیبافی است که با اجرای صحیح این سیاست، می توانیم تمامی قالیبافان واقعی در سراسر استان را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دهیم.

وی تشریح کرد: امسال به دلیل عدم تامین منابع، سهمیه های بیمه قالیبافی افزایشی در پی نداشته است و همان تعداد ۳۹ هزار نفر بر اساس سهمیه ابلاغی به استان، تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.