تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴
کد خبر : 10072

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی:

دانش آموزان بهترین منبع برای بازگشائی قفل های بسته هستند

دانش آموزان بهترین منبع برای بازگشائی قفل های بسته هستند

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: فردای جامعه کشور منوط به تلاش علمی دانش آموزان امروز است و دانش آموزان بهترین منبع برای بازگشائی کلیدهای بسته است.

به گزارش پیک هشترود، جعفر پاشائی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در همایش تجلیل از برترین های کنکور شهرستان هشترود گفت: نقطه وثقل توجه آموزش و پرورش توجه به معلم و دانش آموز است. برای رسیدن به فردائی بهتر باید به این ۲ عنصر تاثیرگذار توجه کنیم.

وی اظهار کرد: راز موفقیت در داشتن هدف است و هر فردی دارای هدف باشد به قله های پیشرفت می رسد. راه پیشرفت نیز امید، ایمان و اراده می باشد. بلندترین قله های ایمان در مقابل اراده قد خم می کند.

پاشائی افزود: همچنین کلید موفقیت نیز توکل به خداست. اگر باران رحمت خداوند نباشد انسانها نمی توانند به موفقیت برسند. وسیله موفقیت نیز برنامه است. عدم برنامه ریزی در کارها منجر به شکست می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: اگر زمان را از دست بدهیم موفقیت بدست نمی آید و باید مدیریت زمان داشته باشیم. در این راه می توان از منابع غنی اسلامی نیز استفاده کرد.

وی تصریح کرد: فردای جامعه کشور منوط به تلاش علمی دانش آموزان امروز است و دانش آموزان بهترین منبع برای بازگشائی کلیدهای بسته هستند.

پاشائی از دانش آموزان خواست تا از همین امروز دست به کار شوند و برای پیشرفت علمی کشور تلاش کنند.

پایان پام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.